Com comprar intel·ligentment

Ets dels que es deixen seduir per una bossa de patates fregides?, per un bon paquet de “oreos” i més porqueria? Quan HAURIES de comprar el suficient per sobreviure un mes a la teva caseta?

No et preocupis, nosaltres t’ajudarem a sobreviure i a què estalviïs diners en el tema menjar, ja que és on més diners tirem entre pizza i pizza, i després ens arressentim i ens comencem a maleir sobre la nostra força de voluntat (que ve a ser pràcticament 0, tranquils jo també ho he patit amics).

 

Bé doncs, aquí us deixem els millors consells per a no caure en la temptació d’agafar aquell paquet de galetes, on sempre us susurran a l’orella (agafeeeem… estic súper bo, no t’arrepentiras d’haver-me agafat…):

  • Aquesta, és la regla més important quan vagis a comprar, com diu la meva mare: Compra el necessari, no el convenient, amb això vull dir que compris sempre el que necessitis per sobreviure, no t’has de deixar portar pel gran enemic TEMPTACIÓ. Fent això, és la millor manera de trencar els mals hàbits, i així podem guanyar una gran força de voluntat, sembla una bajanada, però els mals hàbits sempre comença per l’alimentació, ja que quan comences a menjar malament, és quan comences a fer sofing i a fer el vago.
  • T’hi has fixat mai que sempre que entres a un supermercat, sempre tens tota la porqueria davant teu, o al costat de la caixa? Això és una estratègia de màrqueting, perquè et tempten a agafar tot lo dolent al principi, però per poder negar’t-hi, el que pots fer és començar a comprar el que necessites a l’inici, d’aquesta manera, els productes no saludables costarà d’entrar en la nostra cistella de la compra.
  • La força de voluntat es va debilitant a mesura que anem avançant, ja que és com una pila, com més la utilitzem més es desgasta, per això és difícil comprar decentment la primera vegada
  • Revisa les etiquetes!!!!! Si vols menjar sà has de tenir en compte tot el que porti: sucre, fructosa, glucosa, xarop (blat, malta o maple), sacarosa, maltosa, nèctars o concentrat de suc de fruites. Això si vols menjar sa asclar, ja que aquests elements són de lo pitjor de tot i és el que et fa enganxar en les substàncies il·legals.

 

Mai t’has preguntat què coi miren els teus amics i/o familiars quan intenten anar de nutricionistes mirant les etiquetes de menjar, i tu estàs que t’importa un bledo, que lo únic que t’importa és enarten d’aquell antro, però el teu amic porta com 5 hores decidint si agafar unes galetes integrals o uns “palitos” integrals, i tens ganes d’arrencar-li el cap, tranquil, nosaltres t’expliquem que mira el teu amic que tant estimes.

Bàsicament el teu amic el que intentara mirar sempre seran les calories per porcions i aquests 3 camps:

 

  • Grases trans: lo recomanable és 0 gr.
  • Sodi: menys de 140 mg per porció.
  • Fibra: almenys de 3 a 4 per porció

 

Dit això, ja podràs començar a comprar com un adult que ha pogut guanyar contra la guerra de les TEMPTACIONS, felicitats amic!, ara seràs capaç de sobreviure durant 1 mes més!